Zankyou International Wedding Awards !!! Najlepszy Fotograf ślubny Wrocław w 2018r.


 https://www.fotoslominski.pl/najlepszy-fotograf-slubny-w-2018/

Zankyou International Wedding Awards !!! Najlepszy Fotograf ślubny Wrocław w 2018r.

Dziś dostałem takiego miłego eMaila „ Jesteś zwycięzcą ZIWA 2018! ” „Chcieliśmy Ci powiedzieć, że wygrałeś w plebiscycie ZIWA 2018 w kategorii Fotograf ślubny! (Najlepszy Fotograf ślubny w 2018) GRATULACJE!”


„Jestem bardzo szczęśliwy mogąc ogłosić, iż zostałem wyróżniony w plebiscycie Zankyou International Wedding Awards 2018! Jestem dumny, że znalazłem się w gronie najlepszych usługodawców ślubnych na całym świecie w roku 2018. ZIWA to najbardziej prestiżowe wyróżnienia branżowe, które zostały przyznane przez profesjonalistów ślubnych. ZIWA odbywają się co roku w 14 krajach i nagrodzeni są wybierani przez firmy z branży oraz Młode Pary.


🏆




















Komentarze